• krydret_ismaskine@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    21 days ago

    Jeg er helt enig i at naturen er vores allesammens, og at allemandsretten er enormt vigtig.

    Men det kræver opdragelse eller oplysning osv., for det er ret vildt så meget folk kan svine på strande og i parker, det skal vi stramme voldsomt op på.

    • SorteKanin@feddit.dkM
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      21 days ago

      Forstår - det synes jeg også bør strammes op på. Men jeg vil dog også sige at jeg ikke tror det nødvendigvis er de samme mennesker som tager på stranden eller i parken og sviner, og som kunne finde på at sætte et telt op i skoven. Jeg tænker lidt det er en anden målgruppe? Men jeg kan jo sagtens tage fejl.