For at kunne få lov til at nedtage det som det er i dag skal have et kvalitetsledelsessysten.
Så det kræver du har et firma med et sådant.
Du kan ikke som privat lovligt rive et tag ned.
Du kan Jo i princippet så oprette en enkeltmandsvirksomhed for at kunne opnå tilladelse til at gøre det. Jeg syntes dog mest om en løsning med at man har mulighed for at søge tilskud til at få professionelle til at udføre arbejdet.
Jeg siger ikke det ikke er giftigt, men hvad skal folk gøre? Det er ikke iorden, men jeg forstår udemærket hvorfor de gør det.
Jeg er måske anderledes indrettet i hovedet, men jeg har på ingen måde forståelse for at man gør sådan noget svineri. Det er selvisk, skadeligt for andre og derfor hamrende ulovligt. Jeg kunne aldrig selv finde på at begå lovbrud af den karakter.
For at kunne få lov til at nedtage det som det er i dag skal have et kvalitetsledelsessysten. Så det kræver du har et firma med et sådant. Du kan ikke som privat lovligt rive et tag ned.
https://at.dk/faa-viden/asbest/autorisation-for-nedrivning-af-asbest/saadan-faar-i-en-autorisation/
Jeg siger ikke det ikke er giftigt, men hvad skal folk gøre? Det er ikke iorden, men jeg forstår udemærket hvorfor de gør det.
Du kan Jo i princippet så oprette en enkeltmandsvirksomhed for at kunne opnå tilladelse til at gøre det. Jeg syntes dog mest om en løsning med at man har mulighed for at søge tilskud til at få professionelle til at udføre arbejdet.
Jeg er måske anderledes indrettet i hovedet, men jeg har på ingen måde forståelse for at man gør sådan noget svineri. Det er selvisk, skadeligt for andre og derfor hamrende ulovligt. Jeg kunne aldrig selv finde på at begå lovbrud af den karakter.